FB Like Button

Ahad, 8 Januari 2012

Kenali Freemason Dengan Lebih Jelas Melalui Video Klip Bersiri 'The Arrivals'.

The Arrivals adalah siri video pendek yang bertujuan untuk menunjukkan kepada kita semua tanda-tanda agama yang membuktikan asas semua keperluan bagi kewujudan Anti-Christ, Al Mahdi dan kedatangan kedua Jesus (Nabi Isa a.s). Setiap episod membuktikan mata.


Siri ini menumpukan kepada asas jurang Islam-Yahudi dan pergi ke zaman dahulu Jesus (Nabi Isa a.s). Filem ini mengambil fakta-fakta dari Holy Quran, Torah dan Bible. Setiap tuntutan atau sokongan oleh fakta-fakta yang didokumenkan akan dijelaskan dalam siri ini.


Siri ini juga membawa banyak teori konspirasi kepada kebenaran yang berleluasa hari ini. Ia menganalisa kedatangan perintah dunia baru (New World Order) dan motif kumpulan yang mahu ia akan dimasukkan ke dalam amalan.

Siri ini tidak hanya menangani orang-orang Islam tetapi ia adalah suatu pelawaan kepada kebenaran kepada seluruh umat manusia. Siri ini bukan untuk menyebarkan titik pandangan mengenai perkara-perkara yang beragama Islam dan bukan menyokong tuntutan dari kitab-kitab suci yang dikongsi oleh orang-orang Yahudi dan Kristian.

Siri ini bertujuan untuk membersihkan salah faham antara Islam dan barat dan menilai asas jurang ini.

Siri ini tidak mempunyai hak cipta supaya anda bebas untuk mengedarkannya kepada rakan-rakan dan sahabat anda supaya mesej keamanan dan kebenaran boleh disampaikan kepada semua manusia.


The Arrivals - Part 00 (Intro)

Sila klik disini untuk melihat siri-siri yang seterusnya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...